Thursday, October 18, 2018

Saya Pengedar Shaklee Kawasan Kuala Berang

Ha... nak kabo ke semua orang Kuala Berang nih..

Kak izang pengedar Shaklee kawasan Kuala Berang. Kak izang juga boleh hantar produk kepada pengguna kat area Ajil, Wakaf Tapai malah sapa yang duduk kat Tasik Kenyir pun boleh ode ngan kak izang.

Boleh kita set temujanji kat paso Kuala Berang gitew..

Kalau jauh pun boleh. Kak izang ato guna pos.. so no hal lah..

janji awop ode ngan kak izang. gitew..

Hanya call kak izang 019-9695787 untuk ode produk Shaklee. Dan kalau awop bertuah, awop dapat free gift lagi dari kak izang.

Jom jom.


Kenapa Beli Dengan kak izang?

  1. Saya adalah pengguna produk Shaklee. Saya bermula dengan set tiroid Shaklee. Pengalaman menggunakan produk SHaklee akan saya kongsikan dengan anda.
  2. Saya menawarkan perkhidmatan terbaik bagi yang ingin berbisnes Shaklee untuk jangka masa panjang.
  3. Penghantaran yang cepat dan konsultansi terbaik kepada anda bagi memastikan anda mendapat manfaat dan kebaikan Shaklee secara optimum.
  4. Saya memastikan perkhidmatan selepas jualan (post sales service) adalah pada tahap terbaik dengan follow up yang berkala.
  5. Setiap pembelian dengan saya akan mendapat protokol pemakanan yang khusus untuk masalah kesihatan anda. Protokol ini adalah sesuatu yang istimewa dan cuma ada dalam tim saya sahaja.
Hubungi kak izang.




Whatsapp: 019-9695787






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!