Friday, May 23, 2014

Shaklee dan Alpha Lipid- Mana lebih baik?

Berikutan dari entry akak sebelum ni pasal legakan sakit belakang, ada yang tanya soalan cepumas, "Mana lebih baik, Shaklee ke Alpha Lipid?"

hmm... soalan tu memang mudah tapi cukup payah nak beri jawapannya. Sebab?

Sebabnya ialah, perkataan BAIK itu amat subjektif.  

Macam soalan tanya "Mana lebih BAGUS, beli kereta BMW ke AUDI?" Bagus tak bagus amat bergantung kepada diri orang yang menggunakan kemudahan tu. ye tak? kedua-duanya bagus, cumanya kepuasan penggunaan turut bergantung kepada beberapa aspek lain seperti harga dan kelebihan masing-masing kan.. semua benda jadi bagus kalau memberi kemudahan kepada penggunanya.. dan tak bagus kalau pengguna tidak mendapat manfaatnya kan..

untuk maklumat lebih mengenai produk suplemen shaklee dan alpha lipid sila klik shaklee dan alphalipid.

Berbalik kepada suplemen shaklee dan alpha lipid ni, kedua-duanya adalah produk suplemen yang amat bagus. sebab? sebabnya kedua-dua produk suplemen ni mengandungi bahan-bahan yang amat baik untuk kesihatan manusia keseluruhannya.

Bagi diri akak, akak menggunakan kedua-dua suplemen shaklee iaitu Ostematrix dan suplemen alphalipid lifeline untuk legakan sakit belakang akak. Jadi kombinasi kedua-dua suplemen ni memberikan kelebihan yang sangat positif kepada kesihatan akak. Bagi orang lain mungkin kesannya berbeza kan.




Berapa harga suplemen ni?

Harga pasaran suplemen di atas ialah
  • Shaklee Ostematrix - RM 61(mengandungi 120 biji)
  • Alpha Lipid lifeline - 1 tin RM 180
  • Alpha Lipid - 60 kapsul/tablet RM 120, 120 kapsul/tablet RM 220

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!