Saturday, May 17, 2014

Penjagaan Lengkap Kesihatan Wanita - Terhebat hasil penemuan penyelidikan

Mengambil kira banyaknya ubat-ubat yang akak nak kena makan setiap hari, jadinya akak terpikir ada tak penyelesaian lain yang lebih baik bagi akak..

Setiap hari akak kena ambik
  • hormon tiroksin
  • segala vitamin lain
dan sekarang ni sejak kena breast pain, nak kena ambik ubat lain lagi.. oh.. no no no...

jadinya, akak nak berkongsi pasal satu suplemen hebat ni.. dan akak dah mulakan pengambilannya sebelum ini tapi lepas tu berenti jap.. tapi mengambilkira keadaan kesihatan sekarang ni, dah tiba masanya akak teruskan pengambilan suplemen ni.

Apa nama suplemen tu?

Ya, namanya ialah VIVIX (sumber)



Melalui penyelidikan yang canggih, VIVIX telah membuktikan yang ia mampu
  • meningkatkan pertahanan sel
  • memperbaiki sel
Jadi, sekiranya sel-sel badan kita tidak sihat, tentu secara logiknya VIVIX mampu membantu memperbaiki sel-sel tu kan..

Apa yang hebat pasal VIVIX ni?
VIVIX mengandungi gabungan resveratrol dan pelbagai tumbuhan campuran (fitonutrien) yang bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat, menjadikannya 10x lebih hebat dari resveratrol sahaja. 

Selain untuk kesihatan dalaman dan awet muda, VIVIX juga terbukti mampu membantu proses pemulihan termasuklah kanser. (sumber, sumber)

Hebat kan. Itulah dia yang dikatakan Revolusi Penemuan (revolutionary breakthough)!

Nak tahu kenapa ianya dikatakan Revolusi Penemuan? Ianya adalah bahasa penyelidikan. Untuk mengatakan sesuatu hasil penyelidikan itu satu BREAKTHROUGH, maka ianya mestilah mempunyai ciri-ciri berikut:
  • hasil ujikaji atau eksperimen yang memakan masa yang sangat panjang dan kompleks
  • hasil penemuan adalah yang terbaru yang belum lagi wujud pada ketika itu

Jadi bukan sewenang-wenangnya kita nak claim hasil penyelidikan kita tu BREAKTHROUGH ye.. satu lagi contoh ketara breakthrough ialah hasil penemuan Thomas Edison yang cipta mentol lampu.. penemuan la tu.. kalu ada orang lain lepas dia yang cipta mentol lampu jugak, maka bukanlah lagi penemuan..ha.. ada beza tu..
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!