Friday, January 11, 2013

Aktiviti wajib selepas banjir

Macam biasalah... selepas banjir kena bersihkan rumah.. kesian kat adik2.. tp nak wak camana. Terpaksa. Aku hanya tolong tengok je. Tak boleh byk bergerak nanti mak marah.
Aku berpantang mcm org bersalin je. Makan bubur nasi. Tu je yg boleh makan. Yg lain kena pantang terutamanya yg goreng2. Takut bernanah nanti kat jahitan tu. Tu pun aku makan biskut dan roti pun aku rasa gatal2 sket kat kerongkong. Mungkin biskut tu ada berminyak kot. Er yelah.. mentega kan. O lupa lak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!