Sunday, January 13, 2013

PruBSN

Operation tiroid itu hari aku guna medical card prubsn. Alhamdulillah. Daripada kos yg mencecah $11 ribu tu aku bayar co-takaful $1 ribu je.

Aku nasihatkan semua orang ada kad insuran. Yelah. Xtau bila kita akan sakit. Dan xtau bila kita akan 'pergi'. Dgn adanya insuran dapatlah bantu kita dapatkan khidmat perubatan hospital yang baik. Dgn adanya insuran dapat bantu keluarga kita bila tiba2 kita dipanggil Tuhan.

Aku pun dah belajo nak jadik ejen insuran prubsn ni. Dah lepas 1 exam. Nak ambik exam lagi kena pastikan dapat forward 5 kes. Hai.. camana la nak approach client... rasa cam susah je.. bila tanya je macam semua dah ada insuran. Hai.. camana lah ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!