Tuesday, January 29, 2013

Set Cadar Patchwork

Tadi g hantar baju kat dobi omie utk iron. Kat omie ni suka la buat display set cadar yang byk2 gitu... dah tentu dia tahu pompuan2 macam aku ni suka ssangat tgk cadar cantik2... walaupun yg kat umah dah ada beberapa set..

Sudahnya mata dah berkenan kat 1 set cadar patchwork nih... walaupun masa parkson sale ituhari time YES aku dah rembat 1 set... aduiii.. duhai mata... duhai hati.... apalah korang nih...huhu... errrr tapi x sabo nak guna cadar baru nih sebenarnya.. hehehe

Pastu nak pesan kat sesapa yg nak beli cadar... pastikan 100 pesen cotton baru beli... kalu suka satin ok je... tapi kalu yg  jenis fabric tu... pk pk lah dulu.. tapi pilihan di tangan pengguna. Bagiku kain kapas terbaik... jangankan set cadar, aku nye kain untuk baju kurung pun aku cari yg cotton nye.. cotton peberet aku ialah cotton 'spariyong' kata orang ganu... tapi bila aku tanya pakcik google rupanya cotton tu most probably 'sparkle yarn' ....  terbaik nye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!