Tuesday, November 2, 2010

Tupperware

dah lama mencari bekas besar isi air minuman.. dah ada 1 kat rumah. yg sekali dengan air panas tu, tapi nak cari yg khas unutk isi air bio aura..





memang tau kalau nak bekas yg berkualiti dan tahan lama kena la cari kat Tupperware..





so pegilah kat Tupperware tadi, dah berkenan dan terus rembat bekas ni..





dulu beli tupperware pakai orang nye, pk punye pk tadi buat keputusan masuk jadi ahli.. sebab apa, sebab produk tupperware ni ada lifetime warranty.. kalau barang rosak ke boleh ganti.. so apa nak runsing.. mana ada lagi kedai kat dunia ni yg jual barang boleh tukar suka sama suka.. tak de kan..

walaupun reganya adalah mahal sket, tapi aku yakin, berbaloi-baloi..

yg menariknya, macam biasalah ada skim2.. macam MLM tu.. ada pasang kaki-kaki.. ni yg lomah ni.. bab2 carik org ni memang males betul aku..

aku beli utk diri sendiri je.. tapi kalo ada sapa2 berminat boleh je masuk line aku..

kena wak promosi lah sket kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!