Monday, June 1, 2015

SteamQ iron.. akhirnya tiba juga..

yea.. best nyer.. akhirnya dah sampai steamq iron yang akak ode dari astro goshop. hehe..

terus akak test.. gosok baju jubah..

camana?

hmm.. nampak masa iklan goshop tu kan macam mudah giler.. tapi bila buat sendiri.. alahai.. macam susah je.. hehe..

mula-mula terkial-kial jugak la nk guna iron tu.. tapi lama lama dah ok lah.. dah terror dah sekarang... gosok pastu press... press.. memang keluar berkepul kepul asap..

cumanya.. kalau gosok jubah memang lama la masanya.. so bila isi air ke dalam iron tu rasanya macam sekali isi air untuk satu jubah.. huhu.. tapi kan tengok atas jenis jubah la.. ada jubah yang memang susah nak gosok kan.. ada yang jenis kain nampak keriut je tapi bila dah gosok mudah je..

tapi memang best la steamq iron ni.. takde la sampai basah baju kita.. akak sebelum ni dah ada steam iron yang macam ada kat kedai pakaian tu.. yang kena isi air ke dalam balang besar tu.. pastu ada penyangkut iron kat palang besi.. ha.. akak memang ada beli yang tu la.. tapi bila iron je baju mesti jadi basah baju tu.. hehe..

so dah ada steamq iron ni hari hari akak iron baju.. sebab banyak tak bergosok.. bukan sebab males.. hehe.. so sekarang ni setiap malam gosok 4-5 pasang baju.. berbanding sehelai untuk pakai untuk esok.. hihi.... terlajak rajin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!