Saturday, February 9, 2008

perlunya piawaian tertinggi dan diyakini

ari tu aku sedang buat keje depan komputer.. pastu, dummmm, bunyi mende meletup.. terkejut giler lah aku. aku tengok skrin monitor dab blank.. aku pun terus off pc. Rupanya plug yang mletup. Plug extension yang biasanya kita guna untuk connectkan cables komputer tu.. bila aku check kat palam 3 pin tu, sampai dah hangit kehitaman.. suspen giler.. bila diingat2 rupanya aku beli extension wire tu kat kedai runcit., pastu tak test.. tapi memang ada cop Sirim.. dah nak kena nak buat camana kan.. sekarang ni monitor dah blank terus.. rosak lah tu.. hmmm, ada je..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!