Thursday, February 14, 2013

Kebas tangan dan kaki yang amat

14 Feb 2013
9.00 pm
Rasa kebas jari tangan dan kaki.. seharian dok mengasak minyak panas..
11.30 pm
Nak tido dah... rasa kebas tak hilang.. sampai tangan kanan rasa mcm bengkok sebab jari x boleh genggam.. 
Bila pejam mata terbayang bintang2... ntah apa2 ntah...cuak jugak..
12.20 am
Tak boleh tido lagi.. kebas tak hilang.. mula la dok bayangkan strok la apa la... tangan kanan x leh genggam.. alamak..
Terus kejutkan abe nik. Menggelabah jap kau.. aku ajak g sepital...abe nik kejutkn mak ngan ayah... mak ikut temankan g klinik intan kat durian burung ni..
12.30 am
Sampai kat klinik intan. Daftar dan tggu turn.
Bila turn jumpa Dr. aku masuk dan ceritakan yg aku kebas tangan. Lepas operation tiroid.. Dr check darah.. ok je... aku tanya Dr pasal risiko kena strok tu.. Dr kata darah ok je x de apa2 tu.. lega.. Dr bagi ubay kalsium ngan ubat saraf..
Balik umah aku terus makan ubat.. pastu mak mentua urutkan tangan kanan. Dah boleh genggam dah.. terima kasih mak.
1.50 am
Aku dah nak tido selepas update entry..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!