Thursday, September 23, 2010

penyakit apa lah pulak yang datang nih

ntah apa lah nasib.. dahlah tensheng tahap gaban.. skrg ning rasa mcm ada penyakit la pulak.. macam ada ketulan besar kat bahagian paru2 yg bergerak-gerak.. sebelah kanan je..

nak kata aku pegnen x.
nak kata kemungkinan sebab aku gemuk so lemak2 yg berkumpul mula seronok nak jalan2.. x mungkin kot... rasanya x de la byk sgt lemak tu..

so aku musykil.. lum pegi check doktor lagi ni, suspen gak aku.. kekadang tu lebih baik x tahu apa2 dari tahu perkara yg menyedihkan..

aku ni, penyakit tiroid pun lum hilang lagi takkan la penyakit lain nak datang jugak kot.. tolonglah..

aku bgtau kat husband, katanya, "tu memang angin tu.. saya pernah kena dulu..." eh ye ke.. angin leh bergerak2 ke dalam badan kita? janganlah bagi aku naik angin.

apa pun, kena g tanya doktor nih.. suspen betul aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!