Thursday, January 17, 2019

Ada apa dengan Resveratrol? Kenapa harganya mahal sangat?

Resveratrol?

Apa kebenda nya tu resveratrol ni?

hmm.. tak pernah dengar eh..

well.. bagi mereka yang mementingkan kecantikan awet muda dan kesihatan dalaman, nama resveratrol ni bukanlah asing lagi. Dah jadi mende yang wajib ambik kot.

Kenapa?

Sebab resveratrol ni sangat sangat tinggi dengan antioksidan. Apa pulak kepentingan antioksidan ni?

Antioksidan ni sangat penting sebab antioksidan nilah yang melindungi sel-sel tubuh dari rosak. Sel-sel yang rosak senang merebak.. berpotensi jadi kanser.

Jadi dengan mengamalkan pengambilan resveratrol ni, banyak manfaat yang dapat diperolehi oleh tubuh badan kita. Yang paling penting ialah resveratrol mampu mengelakkan dari penyakit dan juga sebagai suplemen anti-penuaan.


INILAH DIA! VIVIX SHAKLEE


Vivix Shaklee dihasilkan oleh para saintis hebat hasil kajian makmal bertahun-tahun. Kandungan bahan-bahan yang ada dalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat dari resveratrol!




Jadi memang kita perlu amalkan pengambilan Vivix untuk mengekalkan kesihatan dan mengelakkan penuaan. Penuaan tu pasti datang kan tapi kita boleh melewatkan penuaan ni. Biasa kan kita dengar orang kita cakap awet muda kan.. tak nampak tua.. semua orang nak awet muda kan?

Jom beli Vivix sekarang.


Mungkin ada yang nak tahu berapa harga resveratrol ni ye? Jom kita tengok senarai produk resveratrol yang ada di pasaran Malaysia ni. Senarai harga ni diperolehi dari 11street. Ce tengok. Paling mahal harga resvetratrol setakat ni ialah RM 1660. 

Mahal? Nak cantik nak sihat nak awet muda mestilah kena keluarkan duit kan. 





Tapi Vivix Shaklee tak semahal tu. Lagi murah daripada produk yang ditunjukkan di atas.

Harga Vivix Shaklee ialah RM 475. Sangat-sangat berbaloi dengan manfaat yang diperolehi dari Vivix ni.

Hanya yang amalkan je yang tau.

Nak order Vivix? Boleh wasap kak izang 0199695787.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!