Thursday, February 12, 2009

dapat anak sedara baru

tahun baru, dapat anak sedara.. oklah, anakku bukan main suka lagi.. yelah.. tumpang gembira la.. tapi baby kuar ikut sliding door... kena operate.. kesian aku tengok adik pompuan aku tu.. jalan pun punya la pelan.. dah la tu, bila jalan kena pegang perut.. aku yg tak sakit pun rasa sakit sebab tengok dia macam tu.. kesian betulla..

orang kata, kalau bersalin normal, sakit sekali tu je, bila tengok baby kuar, hilang rasa sakit.. aku setuju.. kalau bersalin buat operation ni, sakitnye berganda-ganda... hmm..

time-time anak aku buat hal, aku memang guna kisah beranak tu lah,.. susahnya nak bersalin.. sakit la.. apa la.. ha, baru terdiam.. pastu mula lah anakku datang peluk... ha.. tau x pe..

2 comments:

  1. First time saya sambut anak, tengok wife, sayu rasa hati. "Beginilah emak aku lahirkan aku dulu.."
    View Profile: Rantong

    ReplyDelete
  2. KISAH JULAI 08. Masa gi check-up, doktor kata air ketuban kurang (tak tau nape). So, admitted ari tu jg. Esoknya doktor kata dh open 4cm trus masuk bilik bersalin. 10pg suntik ubat. Dlm kul 2pptg kesan ubat ilang, sakit nak mampus. Rasa nak lompat dari katil tu. Doktor kata baru open 7cm. Doktor lain plak masuk. Doktor tu mrh sbb kelahiran pertama nape masuk cepat sgt bilik besalin. Dlm kul 9mlm baby lemas sbb air ketuban dh takde. Doktor suruh operate. Sbb sakit nak mampus, setuju je. Sdar dr operate lg sakit. Rasa nak terburai isi perut. Jln bongkok sj.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!