Saturday, July 14, 2018

Pesakit Tiroid

Bismillah.


Selamat datang. Terima kasih kerana membaca blog saya. Saya tahu anda ingin mendapatkan dan menambah ilmu pengetahuan sedia ada pasal tiroid ni. Mungkin juga anda sedang menghadapi penyakit ini atau mungkin anda ingin membantu orang lain terutama orang yang anda sayang.

Saya harap anda pembaca akan terus setia membaca entri perkongsian saya di sini.

Saya adalah salah seorang pesakit tiroid. Saya mengalami hypothyroid dan telah pun menjalani pembedahan pada 22 Disember 2012 di KMC Kuantan. Boleh baca kisah pembedahan saya di sini

Nilah yang dibuang.. macana rupa sebenarnyanya tak taulah.


Saya akan kongsi lagi info berkaitan dalam entri seterusnya.

Jaga kesihatan! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!