Saturday, June 18, 2016

Produk kecantikan terlaris.. biar betul

Hmm... sana sini iklan produk kecantikan. Semua orang nak cantik.. nak kurus.. nak gebus.. mulus..

Tapi hati-hati dengan produk kecantikan yang tumbuh macam cendawan sekarang ni. Bimbang mengandungi bahan-bahan membahayakan kesihatan..

Carilah produk kecantikan dan produk kesihatan yang memang terbukti sahih kewujudannya.. mendapat kelulusan kerajaan. Kang kalau minum.. pastu sakit.. apa guna nya kan... cantik ke mana.. sakit yang datang.. aduhai...

Pengasas produk pulak.. bukan ada kelulusan  dalam bidang pun.. tapi dalam gambar punya la pakai baju doktor bagai...hmm.... satu lagi.. bila masa belajar kedoktoran pun tak tahu.. alih-alih siap ada Dr kat pangkal nama.. hmmmm... Dr lain siap belajar 6-7 tahun nak dapat gelaran doktor.. alahai..

Akak memang tak ambik produk produk kecantikan kesihatan yang orang dok promote promote nih.... masih setia bersama Vivix Shaklee je.. dah berpuluh-puluh tahun dah di pasaran.. memang terbukti dengan kajian-kajian klinikal..

Sayangi tubuh badan kita..
kesihatan kita tanggungjawab kita!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!