Tuesday, March 31, 2015

penangan GST...

sebenarnya pasal GST ni kan.. kita sebagai rakyat biasa belum mampu lagi nak bagitau kelemahan dan kebaikan gst ni.. sebab baru dilaksanakan kan.. jadi belum tau lagi apa kebaikan nya.. kelemahan nya..  tunggulah setahun ke.. barulah kita betul-betul faham akan keadaan sebenarnya.. masa tulah baru kita boleh suka ke tak suka kan..

apa-apa pun akak penuh percaya dan yakin kerajaan akan terus menitikberatkan kebajikan rakyat secara keseluruhan.. bukan hanya golongan rakyat tertentu sahaja..hmm..

dan semalam abe nik nak beli barang kat aneka.. tapi abe nik patah balik sebab katanya jam giless... nak masuk ke pusat perniagaan kat dungun tu memang sesak giler... gamaknya orang ambil peluang barang naik harga kot.. tapi semua barang naik harga ke?..

akhirnya tadi baru abe nik g beli barang... gst ke tak gst ke.. kita masih kena beli barang-barang keperluan kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!