Wednesday, May 7, 2014

Penangan GLA Shaklee.. Tingkatkan kesuburan wanita. Terbukti berkesan!

Adik ipar T, bagitau kawannya dah berjaya mengandung. Alhamdulillah, dan yang paling akak suka dengar ialah bila T bagitau kawannya dah dekat setahun berusaha untuk mengandung. Lepas makan suplemen GLA shaklee alhamdulillah Allah permudahkan, dia berjaya hamil.

Dan kawan T ni periodnya tak normal, kadang-kadang je datang. Jadi, akak kalau boleh nak nasihatkan dan cadangkan kat adik-adik yang dah kawin, yang bermasalah period tak stabil, cubalah GLA Shaklee. Dengan izin Allah, GLA Shaklee boleh membantu. 

Dah banyak sangat testimoni pasal kehebatan GLA ni. Cubalah, tak cuba kita tak kan tau selama-lamanya. Dah cuba barulah boleh kita bagitau kan.



Inilah dia GLA tu.


Apa kelebihannya?




Dalam entry akak yang terdahulu pasal kesuburan, akak ada bagitau pasal set kesuburan Shaklee.

Dan akak ada bagitau pasal akak nak bagi cenderahati kepada pelanggan akak yang berjaya hamil. Nak tahu lebih lanjut? Sila baca.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saya Bukanlah Doktor

Walaupun kita bukan doktor, tapi kita semua kena pentingkan kesihatan diri sendiri. Cari maklumat untuk bantu meningkatkan kesihatan diri.

Jadi kalau tahu ada sesuatu yang tak kena dengan kesihatan diri sendiri, jangan diam je. Berbuat sesuatu sebelum terlewat.

Sayangi Diri!